Perfecta SPA - ELIXIR MULTI_KOLAGEN, czyli silne nawilżenie w przystępnej cenie.



Właśnie skończyło mi się opakowanie tego kremu do ciała. Muszę przyznać, że jestem bardzo zaskoczona efektem jaki uzyskujemy dzięki produktowi za tak śmieszne pieniądze. 
Producent reklamuje go jako krem regenerujący suchą skórę. Skład zawiera nici hialuronowe oraz 4 typy kolagenów. Ma za zadanie intensywne wygładzenie i nawilżenie, zapobiec wiotczeniu skóry, zapewnić efekt aksamitnej skóry.

Zużyłam całe opakowanie i śmiało mogę powiedzieć, że krem rzeczywiście bardzo dobrze nawilżył moją suchą zwłaszcza na nogach skórę. Skóra jest gładka nawet przez dwa dni. Co do drugiej obietnic producenta, ciężko mi powiedzieć, ponieważ krem stosowałam głównie na bardzo suche łydki. Czy zapobiega wiotczeniu skóry? - Nie wiem. 
Moja skóra uległa znacznej poprawie pod kątem nawilżenia. 
Kolejne plusy to zapach kremu, który jest bardzo delikatny. Możemy śmiało wysmarować się nim na noc i mąż nie będzie narzekał, że nie może spać przez intensywny zapach ;).
Uważam, że krem sprawdził się doskonale, tym bardziej, że jego cena była naprawdę śmieszna. Za 225ml kremu zapłaciłam około 10zł w Hebe. Polecam!!





Przepraszam, że opakowanie na zdjęciu takie sfatygowane, ale już wysłużone i niestety puste :).

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lipidowy krem pielęgnacyjno-ochronny Bobini baby.

Początki w testowaniu

Instituto Espanol - Moje odkrycie na popękane usta