Pierwsza strona gdzie możemy zdobyć produkty do testowania to www.ofeminin.pl . Na tę stronę trafiłam zupełnie przypadkowo. Nie wierzyłam wtedy w wiarygodność tych wszystkich stron, które zapewniają, że możemy wygrać jakiś produkt. Postanowiłam spróbować. Akurat był wtedy do zdobycia jeden z trzech zestawów Loreal - Botanicals. Dokładnie po dwa produkty z danego zestawu.



Niewiele myśląc zarejestrowałam się na stronie i wypełniłam zgłoszenie, po czym zapomniałam o całej sprawie. Około 2 tygodni później okazało się, że w mojej skrzynce znalazło się awizo. I tu niespodzianka... UDAŁO SIĘ! Moje pierwsze zdobyte produkty do testowania. A jak wiadomo... w miarę jedzenia apetyt rośnie...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lipidowy krem pielęgnacyjno-ochronny Bobini baby.

Początki w testowaniu

Instituto Espanol - Moje odkrycie na popękane usta