Początki w testowaniu

Może na początek się przedstawię. Mam na imię Basia, mam 27 lat i niedawno zostałam mamą.
Postanowiła założyć tego bloga, ponieważ jakiś czas temu wkręciłam się w testowanie produktów. Jest wiele stron, które oferują produkt w zamian za opinię, zdjęcie czy polecenie go innym osobom. Poza obowiązkami jakimi jest wykonanie zadań zleconych przez daną stronę okazało się, że jest to świetna zabawa, zważywszy na to, że większość produktów możemy zatrzymać dla siebie. Podobno niektóre trzeba zwrócić to jeszcze na takie nie trafiłam. 
W innym poście napiszę o stronach na które możemy się zarejestrować, by otrzymać produkty do testowania. 
Będę wspominać również o próbkach, czy darmowych gadżetach.
Od 7 miesięcy jestem mamą, więc wiem z doświadczenia, gdzie warto zgłosić się by dostać np. próbki mleka modyfikowanego, słoiczków dla maluszka, czy kosmetyków. 
Z góry przepraszam za niesforność bloga, ale są to moje początki i liczę, że uda mi się rozkręcić i za jakiś czas będzie tu naprawdę fajnie. ;). 

Komentarze

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga! Pozdrawiamy Anna i Artur PS My też testujemy produkty, a ostatnio nawet usługi :) Może zainteresują Cię posty o dorabianiu przez Internet, o którym również piszemy na blogu...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Lipidowy krem pielęgnacyjno-ochronny Bobini baby.

Instituto Espanol - Moje odkrycie na popękane usta