Somersby Apple Secco Taste, czyli testowanie z www.streetcom.pl


Jednym z następnych produktów, jakie udało mi się testować było nowe Somersby. Po zarejestrowaniu się na tej stronie, czytałam bardzo dużo opinii osób, które mówiły, że sama rejestracja nie gwarantuje tego, że dostaniemy się do testowania jakiegokolwiek produktu. Niektóre osoby wypowiadały się, że mimo rejestracji, która miała miejsce rok, czy nawet dwa lata wcześniej i tak do tej pory nie udało im się dostać do jakiejkolwiek kampanii. Jakimś cudem mi się udało i to już miesiąc po zarejestrowaniu się. Przyznam, że paczka jaką dostałam była naprawdę imponująca. 


W paczce znajdowały się 24 małe puszeczki, jedna 0.5l i jedna butelka o pojemności 400ml. Moim zadaniem było częstowanie znajomych, przyjaciół, rodziny i każdego kto się natrafił. Następnie musiałam zdobyć ich opinię na temat produktu i wypełnić raport z rozmowy. Na sam koniec projektu do wypełnienia był "raport końcowy". Generalnie testowanie ze streetcom.pl uważam za fajną zabawę mimo to, że aby móc zostać zakwalifikowaną do kampanii musiałam udostępnić na facebooku całą masę reklam, a i to nie gwarantowało powodzenia. Na szczęście się udało.

Co do samego produktu... Fajnie musuje, lekko orzeźwia, niby producent reklamuje go jako wytrawny. Ja uważam, że jest za słodki. Trochę przypomina taniego szampana, więc kto co lubi ;). Większość moich znajomych miała takie samo zdanie. 

Cena w sklepie za puszke 500ml/butelkę 400ml to około 5zł.

A Wy piliście już nowe Somersby Apple Secco Taste? Smakowało?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lipidowy krem pielęgnacyjno-ochronny Bobini baby.

Początki w testowaniu

Instituto Espanol - Moje odkrycie na popękane usta